Naujienos

Priedai asfaltbetonio mišiniams


Problema

 

Automobilių kelių asfaltbetonio danga, paruošta įprasto bitumo pagrindu, neužtikrina asfaltbetonio karkaso užpildymo skalda iki reikiamo atsparumo poslinkiams lygio. Įprasta asfaltbetonio danga neišlaiko šiuolaikinio transporto krūvių. Tokio reiškinio pagrindinė priežastis slypi asfaltbetonio mišinio segregacijoje (sluoksniavimesi), kurią lemia bitumo nutekėjimas nuo skaldos paviršiaus. Esant įprastam asfaltbetoniui - kuo daugiau skaldos asfaltbetonio mišinyje, tuo didesnė  segregacija.

 

Sprendimas

 

Skaldos ir mastikos asfaltbetonis (SMA) neturi tokio trūkumo, todėl galima maksimaliai padidinti skaldos kiekį. Tai sustiprina asfaltbetonio karkasą.

 

Struktūra 

 

Mastika, sudaryta iš bitumo, mineralinių miltelių ir celiuliozės pluošto ANTROCEL®, užpildo tarp porų esančią erdvę ir neleidžia bitumui nutekėti nuo skaldos paviršiaus bei suteikia asfaltbetoniui papildomo atsparumo gamtos faktorių poveikiui.  

 

Skiriamoji SMA ypatybė – grūdelių sudėtis. Esant didesniam skaldos kiekiui formuojamas patvarus ir tvirtas karkasas, erdvė tarp porų užpildoma bitumine mastikos mase.

 

 

 

 

Tipiškų granulometrinės sudėties kreivių palyginimas

parodo SMA A tipo sudėtyje esančių 0 -20 mm grūdelių pasiskirstymo skirtumus 

 

Pagrindiniai SMA privalumai:

 

  • Labai tvirtas;
  • Padidintas atsparumas korozijai;
  • Padidintas atsparumas pleišėjimuisi;      
  • Padidintas atsparumas poslinkiams;
  • Padidintas atsparumas šalčiui;
  • Optimalus grublėtumas;
  • Padidintas triukšmo slopinimas;
  • Efektyvumas.